Patrycja Kawka

Gdzie szukać źródeł nieszablonowych działań? Jak odświeżyć spojrzenie marki?
I w końcu – jak zbliżyć się do odbiorcy? O wykorzystaniu crowdsourcingu – trendu, w którym to społeczność staje się twórcą, mówi FRoSTA.

Szerokie perspektywy i sięganie po nieograniczony potencjał – to główne cechy crowdsourcingu, dynamicznie rozwijającego się, światowego już trendu. Pozwala on na budowanie nieograniczonej sieci twórców, których możliwości i talenty mogą zostać wykorzystane przez firmy poszukujące nowych, kreatywnych pomysłów.

Po takie rozwiązanie sięgnęła FRoSTA, podejmując współpracę z Million You – platformą crowdsourcingową działającą przy firmie Ernst & Young. Celem projektu było stworzenie spotów promocyjnych dla dań gotowych marki.

W ramach ogłoszonego na platformie MillionYou wyzwania konkursowego, nadesłano ponad 100 materiałów video, spośród których wyłonionych zostało 10 najlepszych. Twórcy nagrodzonych i wyróżnionych prac skupili się na prezentacji produktów marki przede wszystkim w kontekście dynamicznego i szybkiego życia, wspólnego gotowania czy realizacji pasji.

Jesteśmy pod wrażeniem wysokiego poziomu prac oraz kreatywności twórców – mówi Aleksandra Wysocka, marketing manager FRoSTY. Nie do przecenienia jest też różnorodność spojrzeń na nasze produkty, zaprezentowana w przesłanych materiałach. To dla nas nie tylko bardzo udany wizualnie i technicznie projekt, ale cenny zbiór insightów konsumenckich, pozwalający jeszcze bardziej zbliżyć się do odbiorców FRoSTY  – dodaje.

Prezentacja materiałów została zaplanowana na jesień 2018 oraz zimę 2019, równolegle z kampanią ATL oraz działaniami online marki.

 

 


O autorze:

Patrycja Kawka

Project Manager platformy MillionYou. Od samego początku opiekuję się klientem i dba o to, aby stworzyć angażujące wyzwania dla społeczności. Na każdym etapie procesu, od moderacji po przekazanie praw autorskich.