Patrycja Kawka

Sprite szukał nowych sposobów promowania emocjonalnej wartości marki, rozwijając koncepcję międzynarodowej kampanii telewizyjnej.

Stworzyliśmy wyzwanie crowdsourcingowe „Niech prawda Cię orzeźwi”, skierowane do społeczności twórczej, które zostało opublikowane na platformie MillionYou. Inspirowaliśmy ludzi do tworzenia filmów, które wyrażały ich osobiste poglądy na temat demaskowania kłamstw i odkrywania prawdy.

Dzięki projektowi stworzyliśmy autentyczny manifest prawdy odpowiadający na potrzeby klienta. W ramach wyzwania otrzymaliśmy:

  • Ponad 200 świeżych filmów, w tym 10 wyróżnień i 3 główne nagrody.
  • Ponad 2 miliony wyświetleń 10 zwycięskich filmów na kanale YouTube Sprite w ciągu 3 miesięcy.
  • Nowe insighty, ukazując rzeczywiste sytuacje w życiu młodego pokolenia, a także listę tematów ważnych dla ogółu społeczeństwa.

Zwycięski film został wybrany jako oficjalna reklama telewizyjna marki na kilku europejskich rynkach w miejsce międzynarodowej reklamy telewizyjnej.

Podziel się:

O autorze:

Patrycja Kawka

Project Manager platformy MillionYou. Od samego początku opiekuję się klientem i dba o to, aby stworzyć angażujące wyzwania dla społeczności. Na każdym etapie procesu, od moderacji po przekazanie praw autorskich.