Monika Koźmin

W połowie listopada odbyła się 23. już edycja Warsztatów Strategicznych questus academy. Trwała 3 dni i mieliśmy okazję wziąć w nich udział, jako platforma MillionYou.  Jak co roku, na warsztatach miało miejsce Case Competition, czyli konkursu na najbardziej innowacyjne rozwiązania biznesowe. Do rywalizacji został zaproszony: Jana Kasprzycki-Rosikoń (MillionYou), Wiktor Wesołowski (VESCOM) i Łukasz Szewieczka (SalesTracker). Główną nagrodę, przyznawaną przez samych uczestników Warsztatów Strategicznych zdobył… Jan Kasprzycki-Rosikoń, który przybliżył uczestnikom narzędzie Crowdsourcingu, jako idealny element do tworzenia contentu.

Nasza platforma MillionYou jest pionierem w obszarze działań marketingowych opartych na autorskiej metodologii wykorzystania narzędzia Crowdsourcingu. W trakcie prezentacji, uczestnicy mieli okazję usłyszeć między innymi o metodach angażowania społeczności kreatywnej, czyli precyzyjnej grupy odbiorców – w generowanie nowych, nieszablonowych kreacji komercyjnych, które już od 12 lat pomagają polskim organizacjom, w dotarciu do nowych klientów, rozwiązywaniu problemów wizerunkowych, czy też reklamie nowych produktów. W trakcie prezentacji zostały przedstawiony element współkreacji oraz zaangażowania społeczności zewnętrznej w procesie tworzenia efektywnej strategii marketingowej na nadchodzący rok 2019.


O autorze:

Monika Koźmin

Project coordinator na platformie MillionYou. Pomagam w stworzeniu wyzwań, od momentu kontaktu z Klientem, przez moderację nadesłanych pomysłów i po wyłonienie zwycięzców.